هری پاتریست ها
این وبلاگ درباره داستانها و فیلم های هری پاتر و مخصوص همه ی هری پاتریست هاست!
به جشن تولد وبلاگ عزیزم....پاره ی تنم خوش اومدین!!! انگار همین دیروز بود که معلم کامپیوترمون بهمون گفت وبلاگ بسازیم!!!و من از بین همه ی موضوعات موضوع هری پاتر رو انتخاب کردم!! خوب یادمه که همه ی بچه ها بهم میگفتن که این چه موضوعیه که انتخاب کردی؟حتی معلم کامپیوترمون هم گفت لا اقل موضوع ادبی بنویس!!ولی من اصرار کردم که فقط فقط و فقط همین موضوع رو میخوام!!!بالاخره ایشون قبول کردن و من نوشتن این وب رو آغاز کردم!! من قبل از ساختن این وب اصلا بلد نبودم که وبلاگ بسازم...ولی مدتی بود که از وبی به اسم پاتر بان بازدید میکردم...نویسنده ی خوبی داشت...پریا کالینز....و من همونجا تصمیم گرفتم که یه وب هری پاتری بسازم...در اصل ایده ی ساختن این وب رو از پریا کالینز گرفتم و خیلی هم خوشحالم که اینکار رو کردم.متاسفانه پریا جون دیگه وبش فعال نیست تا من ازش تشکر کنم....ولی واقعا ازش متشکرم...خیلی از کامنتای خوبم رو از کامنتای پریا جون رو دارم....دوباره ازش تشکر میکنم:پریا مرسی!! خلاصه آبان ۹۱ شروع کردم به وبلاگ نویسی...در همون اوایل نظرات نسبتا زیادی برام میومد....و انگیزه ام بیشتر میشد....با داستان های هری پاتر شروع کردم و تا فن فیکشن دارم ادامه میدم.و هیچوقت از داشتن چنین وبی پشیمون نشدم و خجالت نکشیدم!!!برای چی خجالت بکشم؟؟؟؟؟؟؟؟وبم باعث افتخار منه ..........و امروز این پست رو مینویسم تا جشن بگیرم ...چرا؟برای اینکه یک سال به کمک خدا و دوستان عزیزم تونستم این وب رو استوار نگه دارم و به یکی از وبلاگ های خوب هری پاتر تبدیلش کنم. از همه ی کسانی که با نظر دادن به وب من منو تا اینجا رسوندن ممنون و متشکرم و امید وارم که همیشه و در هر زمینه ای از زندگی موفق باشن!! وب عزیز خوشگلم تولدت مبارک!! از طرف هلیا نویسنده ی تو
![]()

![]()
![]()
| قالب وبلاگ : فقط بهاربيست |

