هری پاتریست ها

این وبلاگ درباره داستانها و فیلم های هری پاتر و مخصوص همه ی هری پاتریست هاست!

سلام به همگی!!

طی این چند روز اخیر یک سری از بازدیدکننده ها که طرفدار دراکو مالفوی بودند به این وبلاگ اومدن و کامنت دادن  که چرا توی  فلان پستی که گذاشتی دراکو رو کوبیدی و  تو سر دراکو زدی و از این حرف ها...!!من موندم آخه.....اگه یکی مینویسه که دراکو بچه بوده لوس بوده و وقتی بزرگ شده روحیه اش حساس تر شده و در نهایت تبدیل به فرد خوبی شده توهین به دراکوئه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه واقعا جدی میگم....به این سوال جواب بدین!!!

من این پست رو برای اونهایی گذاشته بودن که فکر میکردن اگه دراکو نبود خیلی بهتر میشد!!توی اون پست به این اشاره کردم که دراکو متحول شده!!!متحول شدن حالا یعنی چی؟؟متحول شدن  یعنی پیشرفت در اخلاق!!یعنی از یه بچه ی شر و بلا تبدیل شدن به یک آدم خوب!!!مثل دراکو!!!

حالا من موندم که کجای این حرف توهین به دراکو مالفویه؟؟؟؟؟؟

اتفاقا من اصلا از دراکو بدم نمیاد و به نظرم نقش دراکو تو هری پاتر یه نقش اساسیه....چون هری پاتر و الیور وود رو بیشتر دوست دارم تا دراکو که دلیل نمیشه با دراکو چپ باشم!!!

اگه اشتباه میگم بگین!!!

+آتش بس!!!!!!!!!!!!!!!!یا همین الان دعوا ها رو تموم میکنین یا کلا به کامنتاتون جواب نمیدم!!!!!!!!!!!آقا مهدی با شما هستم که دعوا راه میندازی......زشته برای یه آدم که با راه انداختن دعوا شخصیتشو پایین بیاره.....

نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم آبان ۱۳۹۲ساعت 16:47 توسط helia potter| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست